For å logge inn må du ha ditt fødselsnummer (11 siffer) og BankID.
Er du forsikret gjennom arbeidsplass skal du bruke bruker-ID for å logge inn.
Du kan logge inn med BankID på to måter.
Med kodebrille:
Med BankID-app:
Du kan bytte mellom de to metodene ved å klikke på «Velg annen BankID».
Hvis du har andre muligheter til å logge inn enn BankID (for eksempel BankID på mobil), kan du logge deg inn i nettbanken din og lage deg et nytt passord. Hvis du ikke har andre muligheter for å logg inn kan du kontakte din bank for å få hjelp.
Det kan være flere årsaker til at du ikke får logget inn med kodebrikken din:
Får du logget inn i nettbanken, kan banken din hjelpe deg.
Du oppretter BankID hos banken din.
BankID-app er et digitalt alternativ til kodebrikken som gjør innlogging med BankID enda enklere og tryggere. Med appen kan du sammen med ditt personlige passord, identifisere deg – helt uten kodebrikken.
Du kan lese mer om BankID-app her.
Har du BankID fra en annen bank, kan det være at denne banken ikke tilbyr appen enda.
Oversikt over banker som tilbyr BankID-app her.
Hvis du bytter SIM-kort i mobilen din, må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din. Kontakt banken om trenger hjelp.
For nærmere informasjon om BankID eller BankID-appen må du kontakte banken din.
Din Tannforsikring eies av Gjensidige Forsikring Danmark som er filial av Gjensidige Forsikring ASA (Norge).
Organisasjonsnummer:
913 453 425
Opphavsrett © Din Tannforsikring
For å tilby de beste opplevelsene, bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller å trekke tilbake samtykket, kan påvirke visse funksjoner og funksjonaliteter negativt.